Servicii digitalizate

Monitorizare digitalizată a dosarelor din instanță

Folosim soluții expert în căutarea inteligentă și identificarea dosarelor din instanță.
Procesul de căutare este rapid, performant şi generează rezultate relevante. Mai mult decât atât, prin utilizarea acestui serviciu aflăm în timp real despre modificările efectuate de către instanțe în dosarele dumneavoastră, modificări din parcursul dosarului – mai precis data şi ora la care va avea loc următoarea şedință de judecată, declararea unei căi de atac sau orice altă modificare făcută.

Înștiințarea clientului prin sms și email

În momentul în care platforma smart ne notifică cu privire la orice schimbare intervenită în dosarul dumneavoastră , veți fi informat de către cabinet cu privire la aceste modificări prin redirecționarea sms-urilor si email-urilor primite de cabinet.

Plata taxelor judiciare online prin intermediul cabinetului

Asigurăm clienților noștri servicii precum plata online a taxelor judiciare de timbru pentru a evita deplasarea acestora la sediul serviciilor financiare în vederea efectuării plăților fizice

Dosarul electronic si transmiterea online a documentelor

Asigurăm clienților noștri accesul electronic la orice document încărcat de către instanță în dosarul electronic, putând expedia prin email documentul solicitat de către client

Servicii de Carte Funciară online

Putem identifica, solicita și transmite clienților noștri cerificate de informare cu privire la imobile identificate prin numar cadastral

Acte de procedură transmise online

Oferim clienților noștri posibilitatea de a-și alege domiciliul procesual la sediul cabinetului nostru, putând primi toate actele de procedură atât fizic, cât și prin mijloace moderne de comunicare

Semnătură electronică

Toate actele de procedură întocmite pentru clienții noștri pot fi transmise online către instanțele de judecată, organele de urmărire penala sau alte instituții publice, fiind semnate digital